basket.timer.attention

basket.timer.time.is.running.out

Ik (ver)koop Belgisch… bij JUTTU!

Na het succes van vorig jaar, organiseren we bij Juttu in september opnieuw een #IkKoopBelgisch Pop-up Space in samenwerking met Flanders DC. Ben jij een jonge, Belgische designer op zoek naar een platform? Schrijf je dan snel in!

Van 14 september tot 22 november wordt onze Pop-up Space - net als vorig jaar - omgetoverd tot een #IkKoopBelgisch corner, omdat we jong, creatief en lokaal talent graag een duwtje in de rug geven.

 

Urban conceptstore Juttu staat voor merken met een verhaal en biedt een mix aan van fashion, beauty, homeware & food. Voor mannen en vrouwen with great taste. Pas gestart in november 2015 en toch is Juttu al bijna niet meer weg te denken uit het moderne retaillandschap, met 3 winkels in België - in Antwerpen, Brugge en Roeselare, een webshop en 3 awards op het palmares.

 

Met de Ik koop Belgisch campagne, zet Flanders DC (samensmelting van o.a. Flanders Fashion Institute en Design Vlaanderen) labels van eigen bodem graag in de verf. Ze moedigen consumenten dan ook graag aan om Belgisch te kopen en dat trots uit te dragen. #IkKoopBelgisch wordt zo vaak mogelijk ingezet!

 

In de #IkKoopBelgisch Pop-up Space is er ruimte voor 4 Belgische designers wiens ontwerpen helemaal passen bij Juttu. Heb jij een Belgisch merk met een verhaal? Voel je je geroepen om jouw collectie bij Juttu te verkopen? Vul onderstaand formulier in voor 11 juni 2017 en maak kans om erbij te zijn. Eind juni worden de geselecteerden bekend gemaakt.

Waarom zou je inschrijven?

  • Je krijgt een unieke kans om je mode-, design- of accessoiremerk te lanceren in een multibrand store.
  • Jouw merk wordt opgenomen in de communicatie van Juttu en Flanders DC over de #IkKoopBelgisch Pop-up Space (online, in de winkels, in Juttugram, op social, in newsletters, in persberichten...).
  • Je maakt kennis met de voorwaarden en vereisten van een grote retailer.
  • Je krijgt advies op maat van Flanders DC (bijvoorbeeld rond prijszetting, communicatie en strategie).

 

 Voorwaarden:

  • Je bedrijf is gevestigd in België
  • Je hebt een BTW-nummer
  • Je hebt maximaal 10 werknemers in dienst
  • Je hebt voldoende stock om in 3 winkels een rek te vullen
  • Je producten worden verkocht in consignatie.

Nog niet overtuigd? Lees hier over de ervaringen van 3 pop-uppers van de #IkKoopBelgisch Pop-up in 2016.


De inschrijvingen zijn afgesloten.

De geselecteerden worden in de loop van de maand juni gecontacteerd.