Bestellen
Een bestelling plaatsen: stap voor stap
Een product in je winkelmandje plaatsen
Kies op de productpagina de maat en kleur en klik op de knop ‘in winkelmandje’. Op die manier komt dat specifieke product in je virtuele winkelmandje terecht.
Aanmelden/registreren
Wanneer je vanuit je winkelmandje op 'bestellen' klikt, kom je terecht op een beveiligde check-out pagina. Als je al over een Juttu account beschikt, kan je hier aanmelden. Als je al aangemeld bent, kom je meteen terecht op de pagina met je persoonlijke gegevens. Uiteraard kan je deze gegevens steeds aanpassen. Als je nog geen klant bent bij Juttu kan je je hier registreren.
Je persoonlijke gegevens worden met de grootste zorg en in vertrouwen behandeld. Meer informatie hierover vind je in de privacy policy van Juttu.
Leveringsmethode kiezen
Je facturatieadres wordt automatisch geselecteerd als leveringsadres. Als je de bestelling ergens anders wilt laten leveren, kan je een ander adres of een bpost ophaalpunt aangeven.
Ander adres: je kan je pakket op een ander adres laten leveren dan het adres waarmee je geregistreerd bent. Daarvoor kies je eerst de optie “thuislevering”. In de volgende stap kan je het adres invoeren waar je je pakket wenst te ontvangen.
Bpost afhaalpunt/postkantoor enkel België: om de bestelling af te halen bij een bpost afhaalpunt of postkantoor, selecteer je bij leveringsmethode de optie “bpost afhaalpunt” of "bpost postkantoor". Selecteer het land, vul je postcode in en kies je favoriete afhaalpunt. De zoekresultaten tonen automatisch de dichtstbijzijnde afhaalpunten. Selecteer het afhaalpunt naar keuze en klik op "volgende". Het bpost afhaalpunt is nu geselecteerd als leveringsadres. Geef ook een gsm-nummer of e-mailadres op zodat bpost jou kan verwittigen als je pakket voor jou klaarligt.
Betalen
Betalen kan met: Visa, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, KBC Online/CBC Online, ING Homepay, Belfius Direct Net, iDEAL (Nederland) en PayPal.
Bevestiging
Als alle gegevens correct zijn ingevuld klik je op de knop ‘Betalen’. Vervolgens word je doorgeleid naar de betalingswebsite van je bank. In dat scherm zal je de betaling moeten bevestigen en definitief uitvoeren. Wanneer je betaling afgerond is wordt je bestelling bij ons geplaatst. Je krijgt een bevestigingsscherm te zien en een bevestigingsmail in je mailbox met het overzicht van je bestelling en je bestelnummer. Gelieve dat te vermelden bij elke correspondentie over je bestelling.
Levertermijn, voorraad en prijzen
Beschikbaarheid van producten online
We streven er steeds naar om correcte gegevens te verstrekken omtrent de beschikbaarheid en de leveringstermijnen van onze producten. Hoewel dit zelden voorkomt bij reguliere producten, kunnen er in drukke periodes toch minieme verschillen zijn tussen het reële en het opgegeven aantal producten in voorraad, wat een invloed kan hebben op de leveringstermijnen. In het slechtste geval kan dat leiden tot de annulatie van één of meerdere producten.
Als een product niet binnen de vooropgestelde termijn kan geleverd worden, zal je een e-mail ontvangen om je daarvan op de hoogte te brengen. We streven er naar om vertragingen zoveel mogelijk te beperken.
Je kan uiteraard ook steeds contact opnemen met de winkel van jouw voorkeur of via mail.
Levertermijn producten
Op de detailpagina van elk product vind je een indicatie van de levertermijn voor dat specifieke artikel in een bepaalde maat en kleur. De vooropgestelde levertermijnen zoals hieronder beschreven zijn enkel geldig voor België. Voor levering in het buitenland moet je op enkele werkdagen extra rekenen.
- Leverbaar de volgende werkdag of de dag nadien: deze producten zijn op voorraad in onze webshop en kunnen onmiddellijk verstuurd worden. Indien je voor 19.30 uur je bestelling plaatst, wordt deze de volgende werkdag geleverd. Wanneer je meerdere stuks van eenzelfde artikel bestelt, kan de levertermijn verlengd worden. In dat geval brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte.
- Leverbaar in 3-5 werkdagen: deze producten dienen vanuit onze Juttu winkels naar de webshop te worden verzonden alvorens je bestelling kan worden afgehandeld.
- Levering binnen 4-8 werkdagen of langer: dit betekent dat het product niet voorradig is in onze webshop, noch in de Juttu winkels. Wij kunnen het artikel toch voor jou bestellen en houden je op de hoogte van de leveringstermijn.
- Niet verkocht in de webshop: alle informatie over dit product is beschikbaar in onze webshop, maar het product kan niet online besteld worden.
Wij bieden onze producten aan op onze website tot uitputting van de voorraad. Bij afgeprijsde producten, kan het helaas gebeuren dat artikelen zijn uitverkocht. De beschikbaarheid van de artikelen wordt op kleur- en maatniveau ieder kwartier bijgewerkt. Als binnen het kwartier meerdere klanten hetzelfde product in het winkelmandje plaatsen, wordt het goed geleverd aan de klant die de bestelling als eerste heeft geplaatst.
De kans dat een artikel is uitverkocht, wordt groter als de periode tussen het toevoegen in het winkelmandje en het plaatsen van de bestelling, groter wordt.
Helaas kunnen wij je pas bij het verwerken in het magazijn precies meedelen of het bestelde product ook werkelijk kan worden geleverd. Wanneer een product niet meer in voorraad is informeren wij je zo snel mogelijk. Juttu kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product.
Prijzen en kortingen
Alle prijzen zijn in euro, inclusief BTW en recupelbijdrage voor elektronische apparatuur. Alle prijzen kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.
Als je een cadeaucheque, promotiecode of kortingsbon hebt gekregen die bruikbaar is op de webshop, tik je de promotiecode in bij het vakje ‘cadeaucheque’ in je winkelmandje. Voor cadeaucheques en kortingsbonnen dien je zowel de barcode als de webcode in te voeren. Beschik je over een cadeaucheque zonder webcode, dan kan je die in één van de Juttu winkels verzilveren.
Mijn bestelling bij Juttu
Ik heb hulp nodig bij het plaatsen van mijn bestelling. Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij helpen je graag verder wanneer je nog vragen zou hebben over hoe je de bestelling kan plaatsen. Om al onze klanten een zo correct en snel mogelijk antwoord te kunnen bezorgen, vragen we je deze vragen via mail door te sturen of per telefoon: +32 (0)3 808 18 90.
Voor zeer specifieke productvragen of voorraadvragen kan je best de dichtstbijzijnde Juttu winkel contacteren. Onze medewerkers beschikken over de nodige kennis en helpen je dan ook graag verder bij het uitkiezen van het juiste product.
Wanneer is mijn bestelling definitief geplaatst?
Je bestelling bij Juttu wordt definitief geplaatst van zodra de betaling afgerond is. Na de betaling mag je een bevestiging van je bestelling per mail verwachten.
Ik ben een bestaande klant. Hoe plaats ik een bestelling?
Je kan je als bestaande klant aanmelden voor het plaatsen van je bestelling om de aankoop te registreren op je klantenaccount. Klik in de menubalk op 'Account'. Gebruik daarvoor je e-mailadres en gekozen wachtwoord. Indien je het wachtwoord niet meer weet, klik je op 'Wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een mail zodat je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Is het je eerste webbestelling, dan maak je hier een nieuw account aan. Je kan je ook nog aanmelden nadat je producten in je winkelmandje hebt geplaatst.
Het adres van jouw account zal standaard als leveringsadres gekozen worden. Dit kan je uiteraard nog aanpassen bij het plaatsen van de bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen binnen België en Luxemburg worden gratis geleverd vanaf € 30. Bestellingen onder € 30 worden geleverd aan € 2,95
Voor Nederland, Frankrijk en Groot-Brittannië worden bestellingen onder de € 30 geleverd aan € 4,95. Bestellingen vanaf € 30 worden gratis geleverd. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.
Leveringen in de rest van Europa worden vanaf € 30 geleverd aan een verminderd tarief van €4,95. Bestellingen onder de € 30 worden geleverd aan € 9,95. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.
Ik woon buiten de Europese Unie. Kan ik bij jullie bestellen?
Pakketten worden enkel geleverd binnen de Europese Unie. Je kan dus enkel bestellen wanneer je leveringsadres zich binnen dit gebied bevindt en je ook vanop een PC bestelt met een IP-adres binnen de EU. Bestellingen worden ook enkel op het vasteland geleverd.
Kan ik de status van mijn bestelling online opvolgen?
Zodra je bestelling bij Juttu in verwerking gaat, kan je die online opvolgen. Je meldt je eerst even aan en dan kan je via ’Mijn account’ en ‘Mijn aankopen’ je bestelling volgen.
Zodra je pakket hier vertrekt, kan je ook de verzending volgen. Je ontvangt op het moment van de verzending een mail met tracking code van je pakket. Aan de hand van die tracking code kan je de voortgang van de levering volgen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren na de bevestiging?
Van zodra je betaling afgerond is, wordt je bestelling bij ons geplaatst. Je bestelling kan nu enkel nog door de Juttu klantendienst geannuleerd worden. Je kan hen bereiken via mail. Let wel: zodra je pakket verzonden is, kunnen wij geen annulatie meer uitvoeren. Als je het pakket niet wenst te ontvangen, kan je in dat geval weigeren voor ontvangst bij de levering of na ontvangst het pakket binnenbrengen in één van onze Juttu winkels.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na de bevestiging?
Van zodra je betaling afgerond is, wordt je bestelling bij ons geplaatst. We kunnen nu wel je leveringsadres nog aanpassen indien je voor een levering aan huis hebt gekozen. Let wel dat dit enkel kan tot je pakket hier verzonden wordt. Na de verzending kunnen we geen adressen meer wijzigen. Voor andere wijzigingen zoals bijvoorbeeld een andere maat of kleur, kan je steeds contact met ons opnemen via mail. Wij zullen dan verder bekijken wat we voor jou kunnen doen. Ook hier geldt weer hetzelfde: als het pakket al verzonden is, zijn er geen aanpassingen meer mogelijk.
Mijn bestelling werd geannuleerd door Juttu. Waarom?
Wij bieden onze producten aan op onze website tot uitputting van de voorraad. Vooral bij afgeprijsde producten, als enkel nog restpartijen beschikbaar zijn, kan het helaas gebeuren dat artikelen zijn uitverkocht. De weergave van de artikelen wordt op kleur en maatniveau ieder kwartier bijgewerkt. Als binnen het kwartier meerdere klanten hetzelfde product in het winkelmandje plaatsen, wordt het product geleverd aan degene die de bestelling als eerste heeft verstuurd.
De kans dat een artikel is uitverkocht wordt groter als de periode tussen het plaatsen in het winkelmandje en de bevestiging en betaling van de bestelling groter wordt. Helaas kunnen wij je pas bij het verwerken in het magazijn precies meedelen of het bestelde product ook werkelijk kan worden geleverd.
Indien we niet in staat zijn om je goederen binnen de 30 dagen te leveren, brengen we je daar zo snel mogelijk van op de hoogte en delen we je mee wat de verwachte leveringsdatum is. Als we niet in staat zijn om je producten te leveren door een stockagefout, stocktekort of elke andere onvoorziene omstandigheid, zal je bestelling geannuleerd worden en brengen we je daarvan op de hoogte. Vervolgens volgt de terugbetaling van het geannuleerde producten(en). Juttu kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product.
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en toch al betaald. Wat nu?
Van zodra je betaling afgerond is, wordt je bestelling definitief geplaatst. Je zou nu binnen de 15 minuten een bevestiging van je bestelling moeten ontvangen per mail. Wanneer dat niet gebeurt, kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres ingevuld hebt. Je kan dat nakijken door aan te melden en dan via 'mijn account' je gegevens na te kijken. Het is ook mogelijk dat de mail terecht is gekomen in je junk of spam mailbox. Wanneer na deze controle blijkt dat je de mail niet ontvangen hebt, kan je ons contacteren via mail. Je wordt dan zo snel mogelijk verder geholpen.
Heb je een vraag, een klacht of een opmerking? Team Juttu is here for ju!
We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 10u en 21u.
Op zaterdag tussen 10u en 18u.
Op zondag tussen 10u en 16u.
(Gesloten op feestdagen)

Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring
Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.