Betalen
Betalen via www.juttu.be
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kan een bestelling betalen met:
- Bancontact/ MisterCash
- Kredietkaart: Visa, Mastercard, Maestro, PayPal
- KBC Online, ING Homepay, Belfius Direct Net
- iDeal
- Cadeaucheques van Juttu
- Achteraf betalen via Klarna: betaal je bestelling binnen 21 dagen na verzending
Alle betaalmethodes zijn gratis en 100% veilig.
Je kan via de webshop helaas niet per overschrijving betalen. De betaling moet steeds worden afgerond tijdens de bestelling en dus dient de betaling online onmiddellijk te gebeuren.
Indien je betaald via Klarna kan je via de Klarna App wel kiezen voor een betaling via overschrijving.
Kan ik online betalen met ecocheques?
Nee, enkel in onze “fysieke” winkels kan je met ecocheques betalen. In de webshop is dit helaas niet mogelijk. Onze producten die te koop zijn met ecocheques, kan je hier terugvinden: https://www.juttu.be/nl/c/ecocheque-producten.html
Kan ik online betalen met consumptiecheques?
Nee, enkel in onze "fysieke" winkels kan je met consumptiecheques van Sodexo, Monizze en Edenred betalen. In de webshop is het helaas niet mogelijk om met consumptiecheques te betalen.
Veiligheid bij online betalen
Bij het online betalen word ik doorverbonden met de website van mijn bank. Klopt dit?
De meeste banken beschikken over een eigen betaalterminal. Je zal bij een online betaling hiernaar doorverwezen worden. Door gebruik te maken van je kaartlezer en de aanwijzingen online te volgen kan je de betaling nu bevestigen en afronden.
Ik wil betalen met een kredietkaart, maar er wordt gevraagd om een code ter bevestiging in te geven. Hoe doe ik dit?
Bij het online betalen zal je doorverwezen worden naar het betalingsscherm van je bank. Voor je eigen veiligheid zal er gevraagd worden om je betaling nog extra te bevestigen. Dit doe je door gebruik te maken van je kaartlezer en de aanwijzingen online te volgen.
Ik heb betaald, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Werd mijn bestelling geregistreerd?
Kijk eerst even na of de bevestigingsmail niet in je junk of spam mailbox terecht is gekomen.
Indien je een kwartier na de betaling nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan je ons best contacteren via mail. Wij kijken zo snel mogelijk na of je bestelling goed geregistreerd werd.
Ik probeer online te betalen, maar krijg telkens een foutmelding. Wat kan ik doen?
Alle transacties met krediet- en debetkaarten zijn onderworpen aan validatiecontroles en de goedkeuring door de uitgever van de kaart. Als de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van je bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt.
Is betalen via de webshop veilig?
We stellen alles in het werk om je veiligheid maximaal te beschermen wanneer je gebruik maakt van onze online webshop. We maken gebruik van de SSL-technologie (secure socket layer) om je gegevens tijdens alle verkoopstransacties met ons te beveiligen. Alle informatie die je verstrekt, wordt volledig geëncrypteerd zodat derde partijen ze niet kunnen lezen. (Voor Netscape klik je het 'veiligheidsicoontje' onderaan op de werkbalk aan en verifieer je of SSL2 en SSL3 aangevinkt staan. Voor Internet Explorer ga je achtereenvolgens naar beeld, menu en Internetopties, en klik je op 'Geavanceerd'. Controleer daar of SSL2 en SSL3 aangevinkt staan. Je browser bevestigt dan dat je in een veilige omgeving werkt: er verschijnt een icoontje met een gesloten hangslot of de afbeelding van een sleutel op de balk onderaan op je scherm).
Facturen
Factuur van online aankoop
Je kan als bedrijf bij elke online aankoop een factuur ontvangen. Dat dien je wel vooraf aan te geven. Van zodra je de gegevens van je bedrijf invult, de bedrijfsnaam en het BTW-nummer, zal ons systeem automatisch een factuur meezenden in het pakket.
Wanneer een bestelling verzonden is, kunnen wij enkel nog manueel een factuur laten opmaken en dat kan tot 5 weken duren. Je contacteert ons best via mail om dat aan te vragen.
Als je bedrijf geen BTW-nummer heeft, laat je de bedrijfsnaam blanco. Je kan de bedrijfsnaam invullen bij de naam.
Heb je een vraag, een klacht of een opmerking? Team Juttu is here for ju!
We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 10u en 21u.
Op zaterdag tussen 10u en 18u.
Op zondag tussen 10u en 16u.
(Gesloten op feestdagen)

Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring
Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.