Levering

Wat zijn de leveringsmethoden?

Thuislevering via bpost

Bpost postpunt

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Je bestelling is verzonden

Ik heb 2 of meer aparte bestellingen online geplaatst. Kan ik die samen laten verzenden?

Kan ik mijn leveringswijze nog aanpassen na het plaatsen van de bestelling?

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik artikelen met een verschillende levertermijn bestelde?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Ik heb een probleem met mijn bestelling. Wat kan ik best doen?

Ik heb een beschadigd product ontvangen.

Er zit nog een beveiliging aan mijn product. Wat nu?

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Toch nog vragen? Wij zijn elke dag bereikbaar tussen 10u00 en 22u00 

Bel ons op +32 (0)3 808 18 90
Chat met ons via Live HELP

Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring

Om jou de beste online ervaring te garanderen, gebruikt Juttu.be marketing, analytische, en functionele cookies (en vergelijkbare technologieën). Voor meer informatie verwijzen we je ook naar onze cookie policy. Op onze sites plaatsen soms derden tracking cookies om jou gepersonaliseerde advertenties te tonen buiten de website van Juttu.be. Daarnaast worden er tracking cookies geplaatst door sociale-medianetwerken. Door ‘cookies accepteren’ te selecteren ga je hiermee akkoord. Om je niet telkens dezelfde vraag te moeten stellen, slaan we jouw voorkeuren voor het gebruik van cookies op de website op voor twee jaar. Je kan je voorkeuren altijd wijzigen via onze cookie policy onderaan elke pagina op de website. Onze cookie policy