Levering

Wat zijn de leveringsmethoden?

Thuislevering via bpost

Bpost postpunt

Click & collect

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Je bestelling is verzonden

Ik heb 2 of meer aparte bestellingen online geplaatst. Kan ik die samen laten verzenden?

Kan ik mijn leveringswijze nog aanpassen na het plaatsen van de bestelling?

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik artikelen met een verschillende levertermijn bestelde?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Ik heb een probleem met mijn bestelling. Wat kan ik best doen?

Ik heb een beschadigd product ontvangen.

Er zit nog een beveiliging aan mijn product. Wat nu?

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?


Heb je een vraag, een klacht of een opmerking? Team Juttu is here for ju! 

We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 21:00. Zaterdag en zondag tussen 09:00 en 19:00 (behalve op feestdagen), hieronder vind je meer informatie over hoe je ons best kan contacteren.

Bellen

Onmiddellijk antwoord (+32 (0) 3 808 18 90)

Antwoord binnen 72 uur

Chat met ons

Onmiddellijk antwoord

Binnen 15 min antwoord

Binnen 15 min antwoord


Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring

Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.