Retourneren
Hoe kan ik een ontvangen product retourneren?
Retourneren kan op twee verschillende manieren.
Voor Belgische zendingen:
- Gratis retour in één van onze stores. Je ontvangt een terugbetaling aan de kassa.
- Gratis retour in een A.S.Adventure winkel. Omruilen is niet mogelijk, maar je ontvangt onmiddellijk een terugbetaling aan de kassa.
- Retour naar ons hoofdkantoor via de post met het gratis retourlabel.
Voor buitenlandse zendingen:
- Gratis retour in één van onze stores. Je ontvangt een terugbetaling aan de kassa.
- Gratis retour in een A.S.Adventure winkel. Omruilen is niet mogelijk, maar je ontvangt onmiddellijk een terugbetaling aan de kassa.
- Retour naar ons hoofdkantoor via de post. Wij bieden geen gratis retourlabel aan, in dit geval zijn de retourkosten voor jou. Retour kan steeds worden verstuurd naar ons hoofdkantoor via de post.
Hoe retourneer ik per post?
Voor Belgische zendingen:
Hergebruik gerust de verpakking waarin je je pakje aankreeg. Vul het retourdocument in en steek het in het retourpakket. Kleef het gratis retourlabel op het pakket en breng het binnen bij de post.
Voor buitenlandse zendingen:
Hergebruik gerust de verpakking waarin je je pakje aankreeg. Vul het retourdocument in en steek het in het retourpakket.
Het retouradres:
JUTTU web retours
Maccabilaan 34
2660 Hoboken
BELGIË
Waar vind ik het retourdocument?
Het retourformulier kan je printen in je account onder ‘mijn aankopen’. Om toegang te hebben tot je account kan je je aanmelden op onze website.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kan je online bestelling binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Als Juttu friend heb je hiervoor 30 dagen de tijd.
Wij nemen enkel producten retour die volledig, in de originele staat en ongebruikt zijn. Juttu kan een retour weigeren indien de producten door de klant gebruikt of beschadigd werden.
De retourvoorwaarden gelden niet voor gepersonaliseerde producten. Dit zijn producten die op maat van de klant afgesteld worden en producten die registratie vereisen.
Kan ik soldenartikelen retour zenden?
Je kan soldenartikelen en Rock Bottom Prices producten die online aangekocht werden retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Soldenartikelen en Rock Bottom Prices producten die in één van de Juttu stores werden aangekocht, kunnen tot drie dagen na de aankoop geretourneerd of omgeruild worden.
Hoe kan ik een ontvangen product omruilen?
Om een product om te ruilen kan je langsgaan in één van onze stores. Als de omruiling niet mogelijk blijkt te zijn, zal de winkelmedewerker overgaan tot een terugbetaling. Je kan ook online een nieuwe bestelling plaatsen. Wij betalen de geretourneerde producten dan zo snel mogelijk terug.
Worden mijn retourkosten ook vergoed?
Voor Belgische zendingen:
Je ontvangt een gratis retourlabel in het pakket.
Voor buitenlandse zendingen:
De kosten voor het retour sturen van een pakket worden niet vergoed. Enkel indien er een foutief of beschadigd artikel werd geleverd, worden de retourkosten door Juttu vergoed.
Let op: Juttu kan een retour weigeren indien de producten door de klant beschadigd werden.
Is er een termijn waarbinnen ik mijn retourpakket moet verzenden?
Je hebt als consument het recht ons binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering, mee te delen dat je afziet van de aankoop. Je hoeft geen boete te betalen of een reden voor het retourneren op te geven. Als Juttu Friend wordt deze termijn verlengd tot 30 dagen na ontvangst.
Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen?
Van zodra je retourpakket bij Juttu verwerkt wordt, ontvang je een bevestiging per e-mail. De terugbetaling zal zo snel mogelijk uitgevoerd worden.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling na een retour?
Van zodra je retourpakket bij Juttu verwerkt wordt, ontvang je een bevestiging per e-mail. De terugbetaling wordt daarna automatisch uitgevoerd. We betalen je terug op de betaalmethode waarmee je de bestelling betaalde. Indien je betaalde aan de kassa of met een cadeaucheque of kortingscode, wordt de terugbetaling binnen de week via overschrijving uitgevoerd. Schrijf daarom altijd duidelijk je IBAN en BIC op het retourformulier.
Als je na een week geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via mail. Vermeld je IBAN en BIC in je e-mail.
Zijn er producten die ik niet kan retourneren?
Je kan alle producten aangekocht via de webshop retourneren, met uitzondering van gepersonaliseerde producten. Dit zijn producten die op maat van de klant afgesteld worden en producten die registratie vereisen.
Heb je een vraag, een klacht of een opmerking? Team Juttu is here for ju!
We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 10u en 21u.
Op zaterdag tussen 10u en 18u.
Op zondag tussen 10u en 16u.
(Gesloten op feestdagen)

Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring
Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.