The story behind Fabienne Chapot

Edgy + eclectic

 

Er zitten slechts 24 uur in een dag. Maar dat lijkt niet te kloppen voor de energieke Fabienne Chapot. De Nederlandse creativo Fabienne gaf in 2006 haar job in de reclame op om het avontuur op te zoeken in Bali, waar ze de iconische heart bag ontwierp. Daarmee was haar eerste modebedrijf ‘Fab’ – bekend om de lederen accessoires – geboren. Tien jaar later was Fabienne klaar voor een nieuwe uitdaging en maakte ze haar droom waar om een ready-to-wear collectie op de markt te brengen. Die collectie is ‘fun with a little edge’ en valt vooral op door de speelse prints en de eclectische combo’s. Chapeau!   

  • Nederlands kledingmerk voor vrouwen
  • Kwalitatief en uniek
    • In 2016 werd Fabienne genomineerd door EY voor ‘Emerging Entrepreneur of the Year’. Ze behaalde een finaleplaats
  • Sociale bewogenheid
    • De opbrengst van de Fabienne Chapot Lion collectie gaat integraal naar kankeronderzoek (meer bepaald naar het ontwikkelen van immunotherapie waarbij het eigen immuunsysteem wordt gebruikt om kanker te bestrijden)
  • Stijl: eclectisch, speels, edgy
  • Bekend om mix van rijke kleuren en speelse prints
  • Motto: absolutely FAB
Ontdek alle producten

Cookie-instellingen voor de beste online Juttu-ervaring

Juttu.be maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.